Special Offer!!!

728x90 banner

Pages

Actually ape yang penting dalam mengukur kejayaan sepanjang kite hidup di dunia??
Ramai org kate untuk hidup senang kat dunia perlu ade duit,segala2nya memerlukan duit.adakah tanpa duit kita seorg yg gagal.
Opinion ana,ilmu adalah yang paling penting,tanpa ilmu tiada duit,tanpa ilmu tiada keredhaan dari Allah SWT.
Nak senang kat dunia memerlukan ilmu,nak senang kat akhirat memerlukan ilmu,nak kedua2nya mestilah ada ilmu jua.
So,mari beramai2 menuntut ilmu wahai saudaraku=)

MerEka rakAn, SahabaT dan PeJuAnG

Bertukaran Link Di Sini...

Shopping Di Amazon...

My Sponsor...

Perfume Original dengan Harga Murah!!!

468x60 banner

Mari Belajar Bahasa Syurga

Tuesday, July 6, 2010

Kampung mode...


Assalamualaikum,

Di sini hanyalah sekadar pemberitahuan kepada sahabat2 blogger, yang ana sekarang ini sedang berada di kampung, jadi terdapat sedikit kesulitan utk ana melayari internet. Mungkin ada antara sahabat yang meninggalkan jejak di ruangan shoutbox dan cbox ana, jadi janganlah segan meninggalkan jejak sahabat kerana ana akan cuba membalasnya dari sini. InsyaAllah ana di sini dalam 2 atau 3 hari dan akan pulang ke bandar kembali. Doakan ya semoga semuanya selamat dan di berkati Allah, amin.

Sekian,
Wassalam.

6 comments:

Mesintaip: said...

Jangan lupa bawa ole-ole dari kampung awak nanti...

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

kekeke,,,ingatkan apa la td

M a W a D D a H said...

ala..nati xde la taib nak dtg kat tempat adah lg....

hehehe...

jgn lupe ole2 dr kg khas buat adah..:p

Seri Bahasa said...

jauh ke kampong dari bandar? dengar musim durian kat sana..hantar sebiji kat rumah seri.

taib wahid said...

salam,

tak sangka ramai yang masih bagii komen walaupon entry yg ringkas. syukran semua=)

mesintaip: Hehe,mau ole2 ke?tgk la budget nanti=)

Lokman:Kekeke...saspen kan

Adah:xpe,kalu de mase sy jenguk tempat adah jugak.jgn risau=)

seri:jauh jugak cik seri,letih jugak ulang alik.erk,tadi baru je lepas beli and makan durian.

Jazakallah khair

shameel Iskandar said...

salam ziarah.

Selamat bercuti. Kampung akhi kat mana yer.