Special Offer!!!

728x90 banner

Pages

Actually ape yang penting dalam mengukur kejayaan sepanjang kite hidup di dunia??
Ramai org kate untuk hidup senang kat dunia perlu ade duit,segala2nya memerlukan duit.adakah tanpa duit kita seorg yg gagal.
Opinion ana,ilmu adalah yang paling penting,tanpa ilmu tiada duit,tanpa ilmu tiada keredhaan dari Allah SWT.
Nak senang kat dunia memerlukan ilmu,nak senang kat akhirat memerlukan ilmu,nak kedua2nya mestilah ada ilmu jua.
So,mari beramai2 menuntut ilmu wahai saudaraku=)

MerEka rakAn, SahabaT dan PeJuAnG

Bertukaran Link Di Sini...

Shopping Di Amazon...

My Sponsor...

Perfume Original dengan Harga Murah!!!

468x60 banner

Mari Belajar Bahasa Syurga

Thursday, April 22, 2010

Ribut Besar Akan Melanda Kawasan Selatan Malaysia 24/4/2010



Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Usah panik dan usah khuatir kerana ini hanyalah gimik dari ana sahaja. Ini hanyalah sekadar pemberitahuan dan makluman kepada pembaca tentang Majlis Pelancaran Stormreaders Network Kawasan Selatan pada 24 April ini. Kepada sesiapa yang berminat utk sertai Stormreaders, dijemput hadir ke Majlis Pelancaran Stormreaders di Selatan di Dewan Besar, Pusat Islam Iskandar, Johor Bahru pukul 1ptg hingga 5ptg pada hari Sabtu ini, 24 April 2010. Masuk adalah PERCUMA. Ana juga turut menyediakan banner tentang majlis yang akan berlangsung di dalam blog ana.



Pada majlis ini nanti,hadirin akan dihidangkan dengan tazkirah daripada Al-Fadhil Ustaz Zahazan (Panel Syariah Stormreaders Network) yang bertajuk 'Budaya Ilmu & Keberkatan Rezeki' dan Dr. Irfan Khairi (Jutawan Internet Malaysia) dengan talk-nya yang bertajuk 'Rahsia Menjana Pendapatan dari Rumah'.

Stormreaders ini baru dilancarkan pada Januari 2010 (baru berusia 4 bulan) yang lepas dengan keahlian sekitar lebih 3000 orang (maklumat beberapa minggu lalu). Jadi peluang adalah amat terbuka kepada sesiapa yang berminat menjadi ahli dan pengedar kepada produk-produk yang ditawarkan oleh Stormreaders Network seperti buku-buku, vcd dan cd. Perniagaan ini adalah berasaskan bisnes online dengan ahli yang menyertai dengan yuran serendah RM90 ahli akan menikmati sebuah kedai online dengan yuran tahunan RM30 setahun, khairat kematian RM3000 dan Insurans Takaful RM20000 (Renewal dgn RM30 setahun, contohnya pada gambar di bawah sekali) dan Kit Permulaan Perniagaan. Ahli yang menyertai akan menikmati komisyen 20% dari jualan produk2 SRN dan bonus kedai online SRN. Pengedar pula akan menikmati 7 bonus lain termasuklah bonus Tabung Umrah dan Pelancongan.



Jadi sesiapa yang berminat menjadi ahli bolehlah menghadiri majlis tersebut. Sekiranya masih menginginkan maklumat lanjut boleh menghubungi ana melalui email dan phone ana,013-7013885. Untuk melihat contoh kedai online yang dimiliki ana boleh melayari www.stormreaders.net/MdTaib. Bagi yang tidak dapat hadir tapi ingin mendaftar sebagai pengedar/ahli secara online, anda boleh mengisi maklumat diri anda di www.stormreaders2u.net/r/mdtaib. Di sini anda akan turut mendapat email tentang "6 Kaedah Mudah Menggunakan Internet utk Menambahkan Prospek Dalam Perniagaan MLM" oleh Dr Irfan Khairi, hadis mingguan dari Group Stormreaders2u (Rangkaian Dr Irfan Khairi) dan juga review tentang Books of the Month oleh Group Stormreaders2u.



Sekian sahaja dari ana,
Wassalam.

"Bersama Menyebarkan Ilmu Yang Bermanfaat"

2 comments:

AS SAFI TIJARAH ENTERPRISE said...

Assalamualaikum..

Semoga ramai yg dpt bg sokongan moral kpd encik Taib yang sangat tekun & produktif dlm menjalankan tugasnya...

Wassalam.

taib wahid said...

Waalaikumussalam,

Jazakallah cik alia.semoga kita sama2 berjaya dalam mrngrmbangkan produk berbentuk Islamik,amin.